نمایش احساس با عکس 6
خدای خوب من کاش نمی فهمیدیم و کاش می فهمیدیم،نمی فهمیدیم آنطور که دلمان می خواهد و می فهمیدیم آنطور که هست

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
نویسنده : محمد دهدار
بازدید : 394

نمایش احساس با عکس 6

گروه اینترنتی ایران سان

بعضی ها سیگار میکشند …
بعضی ها درد …
من سیگار را با درد میکشم!

گروه اینترنتی ایران سان

غصــه نخــور ؛ کنــار آمـده ام بـا نبـودنت . . . خیلـی که دلـم بگیـرد ، گریـه میکنـم !



گروه اینترنتی ایران سان

یا جایمان را با هم عوض کنیم…
دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد!

گروه اینترنتی ایران سان

ته سیگارهایت را دور نریز .. بگذارشان برای من!
آنها از لبان تو کام میگیرند .. من از لب آنها …

 

غریبانه، مانده‌ام با مردانی که از مردی به فاعل بودنش دل خوش کرده‌‌اند…

گروه اینترنتی ایران سان

پر رنگ ترین خیالم را به غلیظ ترین پک سیگارم می سپارم این بدرقه ی خاطرات توست یادم تو را فراموش نه… نمی کند …

گروه اینترنتی ایران سان

برای حل شدن این معمٌا یا باید عابری بمیرد یا زنی سنگسار شود! خداوندا مگذار رازهای تو ما را به جان هم بیندازد!

گروه اینترنتی ایران سان

دیگر نه
آدم، آن آدم است
و نه حوا، آن حوا
من و تو زاده ی کدامین دو نخستینیم
که نه بوی آدمیت داریم و
نه هوس حوا. . . ؟!

گروه اینترنتی ایران سان

سوت پایان را بزن!
من حریف هرزگی تو و حماقت خودم نمی شوم . . .

گروه اینترنتی ایران سان

می دانی درد این روزهای من چیست؟
سایه های بودنمان…
بد دردیست!

گروه اینترنتی ایران سان

من بارانــــ مـی خـواهـم …
کـودکــــ دستـانـــِـ کـوچکـــِـ خـود را بـالا بـرد و گفتــــ خـــدایـا بـارانـی بـفـرستـــــ …
کـودکـانــــــ صبــر ِایـوبــــــ نـدارنـد کـه …
خستـه شـد و دستـهایـشـــــ را پـاییـن انـداخـتـــــ
بـا گـریـه رو بـه آسمـان گفت :
دیگـــر بـارانـــــ نمـی خـواهـــم …

گروه اینترنتی ایران سان

برای تو …
برای چشمهایت !
برای من …
برای دردهایم !
برای ما …
برای این همه تنهایی
ای کاش خــــــــــــدا کاری بکند ….!

گروه اینترنتی ایران سان

روی هر کس دست گذاشتیم ….روی ما پا گذاشت ….!!

گروه اینترنتی ایران سان

تـا در دسـتـرس نـبـاشـے
مـشـتـرک ِ مـورد نـظـر نـمـے شـوے . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: "عکس, نمایش احساس با عکس, جمله عکس, جمله کوتاه, دختر, پسر, گوگل, ن, دانشگاه ازاد",



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه اندیشه و احساس و آدرس mohammad.dh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.